سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به تو گمان نیک برد با نیکویى در کار گمان وى را راست دار [نهج البلاغه]

 
Powerd by: Parsiblog ® team.
ذوب آهن فرا تر از انتظار سپاهان نرمال و در حد انتظار(شنبه 88 اردیبهشت 12 ساعت 3:44 عصر )

 

تحلیل جامع و کامل از عملکرد تیم های اصفهانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران

به نظر اکثر کارشناسان بی طرف فوتبال قطبیت فوتبال ایران را در چند سال اخیر باید به اصفهان اختصاص داد زیرا که یک طرفه بودن فوتبال ایران که مختص تیم های تهرانی (سرخابی) بود را در معادلات کلان خود بر هم ریختند و شاید در ابتدای فصل هشتم با اجازه ورود تیم فولاد خوزستان به لیگ برتر پایتختی خود را در این رشته پر طرفدار بیش از پیش به رخ ایرانیان کشیدند .

جواد شریف

عملکردی که به وضوح کمبود امکانات ورزشی را در اصفهان نشان داد و ضعف مدیریت در هیات فوتبال اصفهان و جناحیت داشتن به طرف خاصی که برای علاقه مندان به فوتبال اصفهان به وضوح آشکار است را بیش از پیش آشکار کرد !

اصفهان باید به داشتن شرکت های عظیمی چون فولاد مبارکه و ذوب آهن به خود به بالد چون جور ورزش اصفهان را تنها این دو شرکت به خود کشیدند و تقدیر و تشکر را کسان دیگر گرفتند !!؟

جواد شریف

جای این نکته هم خالی از لطف نیست که تیم های لیگ برتری که توان نتیجه گرفتن را نداشتن با ایجاد جو رسانه ای و مکتوبی علیه تیم های صنعتی خواستار تضعیف آنها شدند اما با درایت و مدیریت خوب ذوب آهن و سپاهان این امر محقق نشد . شاید هیچ کس اجازه به خود نداد که به پرسد این دو تیم چند تیم در حد کشور و حتی فرا تر از آن را اداره می کنند و فقط از بودجه و سرمایه کلان این دو باشگاه سخن گفتند که خود جای سوال و تعجب دارد: ذوب آهن کدام بازیکن سرشناس را در اختیار داشت؟ سپاهان بازیکنانش را چه کسی سرشناس کرد؟ خود تیم ؟ یا لطف دیگران!!!؟چرا این دو تیم در صدر ایران جای گرفتند؟ و..... به راستی با کمی تامل در می یابیم مدیریت خوب جناب آقای سعید آذری در راس ذوب آهن و محمد رضا ساکت در راس سپاهان تلخی های اداره کل تربیت بدنی ، اختلاص ها ، عدم نتیجه گیری ورزش اصفهان ، باند بازی ها و..... را به دست فرآموشی بردند که جای تبریک و تقدیر دارد ،

جواد شریف

 البته در این راه هم کمی و کاستی های دیده شد مثلاً لطف بیش از حد مدیر عامل باشگاه سپاهان برای دعوت از خبرنگاران و گزارشگران تهرانی برای پوشش رویدادهای این باشگاه جای سوال دارد ؟؟؟ چرا که ضرب المثل چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است را بیش از پیش برای ما تداعی گر بود ، مگر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اصفهان در شرایطی که سال قبل در بایکت (عدم پوشش)کامل خبری علیه تیم پیروزی رسانه ها قرار گرفته بودند گزارشی منتشر نکرد که احسنت همگان و شما را برانگیخت ، شاید این تنها گوشه ای از تلاش های این مجموعه برای حمایت از شما بود ولی ..................

javad sharif

به هر حال موفقیت تیم سپاهان برای ما ارزشمند تر است چرا که حضور یک تیم کاملاً حرفه ای و موفق در اصفهان و ایران برای ما جای افتخار دارد .

در بحث ذوب آهن ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست منصور ابراهیم زاده (مربی که قبل از فصل خبر از صدر نشینی تیمش در لیگ می داد و شاید همگان در آن روز به دیده تمسخر می گرفتندش الان با احترام یادش می کنند و همیشه و در هر شرایطی جایگاه ثابتی در تیم ملی دارد) برای اولین بار در کشور تیمی را هدایت کرد که هیچ جو رسانه ای علیه او نیست و دارای قدرت جوانی است که شاید این بزرگترین نقطه قوت این تیم باشد .

 

برای این تیم نیز در سال پیش رو که شاید سخت تر از سالهای قبل است ونماینده کشورمان در آسیا نیز هست آرزوی موفقیت .

در پایان در پی تماس های شما ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که برنامه پیک هفته در سال 86 در 3 مجموعه کامل روند اجرا پروژه نقش جهان را به دیده تصویر کشید و عوامل باشگاه خبرنگاران و خبر اصفهان نیز در سالهای اخیر با درک حساسیت این موضوع گزارش های تهیه وپخش کرده و خواهند کرد و امیدواریم این مجموعه نیز هر چه زود تر به بهره برداری برسد تا گزارش افتتاح آن را منتشر کنیم .

    


» جواد شریف
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبسایت
اوج هیجان در تمرین فولاد ماهان
ذوب آهن فرا تر از انتظار سپاهان نرمال و در حد انتظار
پیک هفته
پیک هفته
پیک هفته
پیک هفته نایب قهرمان مسابقات صدا وسیما
اختلاس بیش از 11 میلیارد ریال در اداره کل تربیت بدنی استان اصفها
ورزشگاه نقش جهان یا خوابگاه دلالان
بازدید امروز: 14993  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]

» لینکها «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «
 
» خبرهای روز «

ایران:

جهان:

اقتصادی:

دانش و سلامت:

فناوری اطلاعات:

فرهنگ و هنر:

اجتماعی:

ورزشی:

حوادث:

دیگر خبرها: